مطالب انگيزشي

مطالب انگيزشي

مطالب انگيزشي

۱۱ بازديد

لري اليسون ، بنيانگذار اوراكل
وقتي نوبت به نوآوري مي رسد ، بايد آماده باشيد تا مردم شما را ديوانه خطاب كنند. آنها يا چيزي را كه نمي فهمند تحقير مي كنند يا مسخره مي كنند.

جيل كانر ، سخنران ، نويسنده و متفكر
من خوش شانس هستم زيرا هرگز تسليم نشدم. زود ميري؟ يا آيا حاضريد براي شانس سخت كار كنيد؟

محتواي انگيزشي براي تجارت ؛ به گفته توماس اديسون ، مخترع لامپ
اين يك نقل قول از اديسون در مورد مطالب انگيزشي كسب و كار است كه منجر به رشد و توسعه بسياري از افراد شده است ، بنابراين حتما بخوانيد: بزرگترين نقطه ضعف ما اين است كه تسليم مي شويم. مطمئن ترين راه موفقيت اين است كه دوباره تلاش كنيد.

النور روزولت ، معروف به "بانوي اول جهان" به دليل حمايت از حقوق بشر
هر بار كه با ترس روبرو مي شويد ، قدرت ، شجاعت و اعتماد به نفس پيدا مي كنيد. شما بايد كاري را انجام دهيد كه فكر مي كنيد نمي توان انجام داد.

سخنان مارتين لوتر كينگ جونيور ، رهبر جنبش حقوق مدني ؛ مثال ديگري از محتواي انگيزشي براي تجارت
اگر نمي توانيد پرواز كنيد ، بدويد. اگر نمي توانيد بدويد ، راه برويد. اگر نمي توانيد راه برويد ، خزيد. اما هر كاري مي كنيد ، بايد جلو برويد.

مارك كوبان ، مالك تئاترهاي Landmark و رئيس شبكه تلويزيوني ASX
مهم نيست چند بار شكست مي خوريد. مهم نيست چند بار آن را تعمير مي كنيد. هيچ كس قرار نيست از شكست هاي شما آگاهي داشته باشد يا به آنها اهميت ندهد ، و شما نيز نبايد بدانيد. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه از آنها و اطرافيان خود درس بگيريد زيرا آنچه در تجارت مهم است اين است كه آن را يكبار براي هميشه اصلاح كنيد. سپس همه مي توانند به شما بگويند كه چقدر خوش شانس هستيد.

با ما همراه باشيد

۲۰ فیلم انگیزشی موفق جهان که نباید از دست بدهید

فیلم‌های انگیزشی که در این مقاله به آن‌ها اشاره خواهد شد می‌تواند برای شما به عنوان یک کارآفرین یا کسی که کسب و کاری کوچک یا بزرگ را اداره می‌کند، فوق‌العاده سازنده و موثر باشد. گاهی مواقع افراد از کسب و کار خود خسته می‌شوند و ذهن آن‌ها نیاز به یک استراحت و تفریح خوب دارد. هر کدام از فیلم‌های زیر می‌تواند حال شما را دگرگون کند و باعث شود که محکم‌تر از قبل به مسیر خود ادامه دهید و قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کنید. اگر دوست دارید که با چند فیلم انگیزشی درجه یک و عالی آشنا شوید و زندگی خود را با انرژی و قدرت بیشتری ادامه دهید، تا پایان این مقاله همراه شوید.

1. رستگاری در شاوشنک

امید چیز خوبی است و شاید بهترین چیزها باشد و چیزهای خوب هیچ وقت از بین نمی‌روندجملات انگیزشی انگلیسی

رستگاری در شاوشنگ یا The Shawshank Redemption یکی از فیلم‌های انگیزشی عالی و البته قدیمی است ولی باید بدانید که قدیمی بودن، به هیچ وجه از انگیزشی و الهام‌بخش بودن آن کم نکرده است. این فیلم حول محور «امید» پیش می‌رود. در این فیلم یک سلسله اتفاقات سخت برای بازیگر اصلی فیلم (تیم رابینز) می‌افتد ولی او همیشه امید را در خود زنده نگه می‌دارد زیبایی فیلم به همین نکته است.بهترین فیلم های انگیزشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.